1. علیرضا
  2. پرسش و پاسخ قراردادها
  3. یکشنبه, 06 مرداد 1398
  4.  اشتراک از طریق ایمیل
با سلام و عرض خسته نباشید.
در بخشنامه نحوه محاسبه تاخیرات ناشی از تاخیر در پرداخت صورت وضعیت ها، در صورتی که یک پروژه تحویل موقت شده باشد ولی کارفرما هنوز مبلغ یک یا چند صورت وضعیت را پرداخت نکرده باشد، برای محاسبه تاخیر در پرداخت ها، برای صورت وضعیت های پرداخت نشده، تاریخ پرداخت چه زمانی بایستی لحاظ شود؟آیا با توجه به اینکه پروژه تحویل موقت شده است، تاریخ تحویل موقت به عنوان تاریخ پرداخت لحاظ شود و یا تاریخ واقعی پرداخت که ممکن است حتی چند ماه بعد از تاریخ تحویل موقت باشد لحاظ شود؟
با تشکر
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
باسلام
برای محاسبه تادیه تأخیرات ملاک محاسبه 2 تاریخ است. 1- تاریخ ارایه صورت وضعیت از طرف پیمانکار به مشاور( یا دستگاه نظارت) به شرط ثبت در دبیرخانه که طبق بخشنامه 20 روز بعد از آن مشمول تاخیرات میشود.ولو اینکه دستگاه نظارت یا قسمت مالی ترتیب اثری نداده باشد.(یعنی بعد 20 روز کنتور می اندازد)2- تاریخ صدور چک از قسمت مالی کارفرما ولو اینکه توسط رئیس دستگاه تایید نکرده باشد.
تاریخ تحویل موقت یا قطعی هیچ ربطی به محاسبه تادیه تاخیرات ندارد.
رئوفیان - برنامه و بودجه همدان
  • صفحه :
  • 1


هنوز به این بحث پاسخی داده نشده است
مهمان
پاسخ شما
عکس یا فایل مورد نظر خود را با کلیک بر روی دکمه آپلود - بارگزاری نمایید - فرمت های پشتیبانی شده : gif,jpg,png,jpeg,zip,rar,pdf
• وارد کردن • حذف Upload Files (Maximum File Size: 3 MB)

Sharing your current location while posting a new question allow viewers to identify the location you are located.

کد امنیتی
To protect the site from bots and unauthorized scripts, we require that you enter the captcha codes below before posting your question.