1. كاظم شادمنش
  2. قوانین و مقررات خرید خدمات مشاوره
  3. سه شنبه, 12 اسفند 1399
  4.  اشتراک از طریق ایمیل
باسمه تعالي
ضمن عرض سلام و خدا قوت
در تبصره ماده 3 (مسئوليت‌ها و نقش‌ها) از آيين‌نامه خريد خدمات مشاوره بيان شده است:
"چنان‌چه كارفرما احساس نياز نمايد، براي انجام وظايف مي‌تواند به تشخيص خود از كميته‌اي مركب از اشخاص حقيقي يا حقوقي مستقل با پرداخت حق‌الزحمه، استعلام نمايد". با توجه به تبصره چند سوال مطرح مي‌شود:
1- آيا حق‌الزحمه به كارمندان خود دستگاه كارفرما نيز تعلق مي‌گيرد يا فقط به افراد خارج از دستگاه تعلق مي‌گيرد؟
2- آيا دستورالعملي براي ميزان و نحوه پرداخت حق‌الزحمه اشاره شده در تبصره فوق وجود دارد؟ يا اينكه مي‌توان مطابق دستورالعمل حق‌الزحمه پرداخت به اعضاي كميته فني بازرگاني ميزان حق‌الزحمه را تعيين و پرداخت كرد؟
3- از آنجا كه در متن آيين‌نامه خريد خدمات مشاوره نكته‌اي در مورد پرداخت حق‌الزحمه به اعضاي هيات انتخاب مشاور يافت نمي‌شود، آيا حق‌الزحمه‌اي براي اعضاي اين هيات قابل پرداخت است؟ در صورتي كه جواب مثبت است، لطفا سند قانوني آن آدرس‌دهي شود. ضمنا در صورتي جواب مثبت است، لطفا مشخص فرماييد، اين حق‌الزحمه به كارمندان داخل دستگاه مناقصه‌گزار نيز تعلق مي‌گيرد؟

همكاراني كه در وزارت نفت مشغول به خدمت هستند، اگر اطلاعي از وجود آيين‌نامه‌ها يا دستورالعمل‌هاي خاص وزارت نفت براي پرداخت حق‌الزحمه به اعضاي كميته فني تخصصي و اعضاي هيات انتخاب مشاور خريد خدمات مشاوره در وزارت نفت دارند، ممنون مي‌شوم راهنمايي فرماييد.


هنوز به این بحث پاسخی داده نشده است
مهمان
پاسخ شما
عکس یا فایل مورد نظر خود را با کلیک بر روی دکمه آپلود - بارگزاری نمایید - فرمت های پشتیبانی شده : gif,jpg,png,jpeg,zip,rar,pdf
• وارد کردن • حذف Upload Files (Maximum File Size: 3 MB)

Sharing your current location while posting a new question allow viewers to identify the location you are located.

کد امنیتی
To protect the site from bots and unauthorized scripts, we require that you enter the captcha codes below before posting your question.